wtorek, 24 grudnia 2013

Have yourself a merry little Christmas..

Jak możecie domyślić się po tytule, w tym oto poście chcę złożyć wam życzenia. Przyznam szczerze, że nie jestem w tym najlepsza, ale cóż, postaram się :)

Więc chciałabym życzyć wam pogodnych, radosnych Świąt spędzonych w znakomitej rodzinnej atmosferze i aby wam za dużo kilogramów po nich nie przybyło, pięknej, pachnącej choinki oraz wszystkiego, co najlepsze i jak śpiewał kiedyś Frank Sinatra: let it snow, let it snow, let it snow!, ponieważ jak na razie tego śniegu za dużo niestety nie mamy.
Oprócz tego, życzę wam jeszcze udanego, niezapomnianego Sylwestra i aby nadchodzący 2014 rok był dla was najwspanialszym rokiem w całym dotychczasowym życiu!



___________________________________________________________________________________________________________________

Jeśli chodzi o rozdział 013. to naprawdę przykro mi to mówić, ale nie mam pewności, czy dam radę dodać go przed końcem miesiąca (mam napisany jeden akapit).
Postaram się, ale jeśli mi się nie uda, to z góry przepraszam i obiecuję, że nadrobię to i w styczniu dodam dwa rozdziały.

Więc jeszcze raz i koniec: WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!


1 komentarz: